Hier is ons jaaroverzicht 2021!

Met trots presenteren wij ons jaaroverzicht 2021! In het afgelopen jaar grepen we kansen aan om mondiale gezondheid te verbeteren en aan te dringen op structurele verandering voor een eerlijkere en inclusieve mondiale gezondheidsarchitectuur.

Door de coronapandemie is wereldwijd het besef gegroeid dat de gezondheidsuitdagingen landsgrenzen overstijgen. Het zorgde voor een hernieuwde waardering voor essentiële sectoren en beroepsgroepen, zoals zorgpersoneel, en bood kansen om de nodige systeemverandering aan te kaarten.

We grepen het momentum aan door volop te lobbyen voor sterkere gezondheidssystemen, vaccingelijkheid, voldoende zorgpersoneel en duurzamere financiering voor gezondheid. Gezondheid is een mensenrecht en wij willen ervoor zorgen dat niemand achterblijft. Om dit te bereiken hebben we sterke gezondheidssystemen nodig – een voorwaarde voor seksuele en productieve gezondheid en rechten.

Benieuwd naar onze successen in 2021? Lees dan ons jaaroverzicht hieronder, inclusief ons financieel jaarverslag. Veel leesplezier!

Klik op de afbeelding om het document te openen